Szétestem!

2011.05.31. 21:38

Há jó estét kívánok! 

Reggel : Elaludtam. Jól indult a nap. Megszoktam. Aztán zuhany,fogmosás,öltözés stb. és go suli. Reggel paneloknál unalom. Első óra : IRODALOM TZ! :D Olyan jó volt! De elfogadható lett, majd holnap megtudom. Aztán szünetekbe ping-pong meg töri tanulás aztán töri tz. Aztán még beszélgetés emberekkel és hazamentem a feles busszal. Aztán így a buszon leesett,hogy Médiám van. Mondom jó.  Haza futottam, gyors kaja és sprint buszra. Épp, hogy csak elértem de meglett. Aztán médián kb. csak ötletelés. Szervezünk egy Flash Mob-ot. Akit érdekel keressen rá mi az, annyit mondok, jó dolog. Aztán haza, beszélgetések,zene szóval végre nyugi van. Remélem jók lettek a dogák. Nem tudom. A holnapi tali elmaradt a vers ihletőjével, de helyette egy lájti kosár Petivel. Alkotás lesz mivel nem tudok kosarazni. Nahát jól van. Most megyek. 
Písz mindenkinek és ne feledjétek : Ami nem győz le megerősít :) 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://tyrone.blog.hu/api/trackback/id/tr832947260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása