oroszok

2011.05.21. 14:32

Tiszteletem!


Az oroszok vágnak sok fát nem ? Vagy a kanadaiak ? Asszem azok. Én mindenesetre vágtam a tűző napon, majd hazaséta Ágfalváról. Tök jó volt. Itthon pizza, most blogolás aztán zuhany, meg stb. és go Pipihez. Fel kell köszönteni :) 

Miért van az, hogy adott egy lány aki tetszik és én is neki. Kedveljük egymást, nagyon is. De mégse jövünk össze. Találkozgatunk, csók minden de nem mondjuk ki, hogy járunk. Én nagyon szeretném kimondani úgy mond és büszkén mondani : IGEN ez a lány a barátnőm, és nagyon boldog vagyok vele. DE mégsem. Mert nem tud dönteni, vagy nem is tudom. Csak nem és kész. És ebbe lassacskán beleőrülök. TELJESEN!!! Nekem KELL ez a lány. Nagyon . Nem tudok már mit csinálni, nincs olyan perc, hogy ne rá gondoljak, már most megőrülök érte, pedig még csak egy hónapja húzzuk ezt az egészet. Igen egy hónapra nem néztem más lányra. Csak ő kell és nem kapom meg. Ez iszonyatos. És azt mondja csak idő kell neki, én adok is de már nem bírom sokáig. De azért is kifogok tartani és boldog leszek akármi is lesz a végeredmény. Nem érdekel. Csak őt akarom. Nem igaz már. Ez nem én vagyok. Én aki annyi lányt dobott el, annyian hagyták el és meg se rezzent. És most itt van egy szőke lány kék szemekkel akinek nem tudok nemet mondani. Ugrok utána mint egy kiskutya. Olyan vagyok mint egy kisgyerekek, aki meglátott a Tv.ben egy új szuper játékot és azt akarja. A többiek már rég megunták nem kell nekik de ő csak azt kéri, nem érdekli más játék csak az kell. És nem tudom, hogy megkapom-e. Nahát. Ennyi elég is belőlem. 

písz

A bejegyzés trackback címe:

https://tyrone.blog.hu/api/trackback/id/tr812921460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása