Jó napot!

Jelen pillanatban 22:23 van. Most vagyok ott, hogy letudtam ülni egy pár percre és már megyek is aludni, de előtte firkálok egyet. Hogy is jellemezhetném ezt a napot : zűr! Szóval, kijöttem suliból, gyors kaja, tali Cheffel aztán go Kapuvár. Kapuváron várakozás,ötletelés és KEZDÉS! Ma hivatalosan is elkezdtük Essemm első videó klipjét. Nem tudom pontosan hány órát forgattunk de sokat. Hulla fáradt vagyok, éhes, nyűgös és holnap fél 10kor meló. Szeretem az ilyen pörgős hétvégéket. A klipből ami eddig megvan szerintem 10/10. Szóval nagyon adja. Van benne minden : lazulás, pacsizás, menőzés, kosárpálya a panelok között, szobareppelgetés szóval alle zusammen. Még minimum egy délutánt rászánunk a forgatásra és mehet is a vágóba. Nagyon jó arcokkal ismerkedtem ma meg. Nincs is több erőm írni szóval most megyek! 


Pálinkás jó estét!nagyoliver.deviantart.com/art/The-Team-209341108

A bejegyzés trackback címe:

https://tyrone.blog.hu/api/trackback/id/tr262902090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása