nincs ötletem.

2011.05.30. 15:32

  Na helló mindenki! 

A cím jól érezteti, nincs ötletem a szituációra. Egy részről most megyek németre ahol lefognak baszni, mivel nem tanultam semmit, másrészről hazajövök és 2 Tz-nyi anyagot kell megtanulnom. Dejó már nem ? De legalább csak jó híreket kapok ma :) Pl. 5-ös lett az infóm Reni este úgy búcsúzott el tőlem, hogy amikor olvastam felment a vérnyomásom. Szóval ez a nagyon 2 véglet. Na mind1, majd este szerintem még írok pár sort. Addig is hallgassátok Day spanom és PKO új közös cuccát.











Addig is píísz mindenkinek és ne feledjétek : Az élet egy játék!

A bejegyzés trackback címe:

https://tyrone.blog.hu/api/trackback/id/tr882943517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása