A jedi visszatér

2011.07.10. 20:30

Helló sziasztok!

Muszáj írnom, mert valahogy kell. Mi történt velem az elmúlt egy hónapban kb. ? Szerelmes vagyok, fotóztam,veszekedtem,futottam,rizikoztam,másnapos voltam, VOLT-oztam. jah és még mindig szerelmes vagyok. :) A jelenlegi program fáradtan itthon ülés és rajzfilm nézés . Tegnap nagyon csúnya buli volt. :) A Volt fesztivál szokás szerint iszonyatosan nagy volt. Az a sok ember kavalkáda miközben az alkohol elveszi sokak eszét. Ez az igazi fesztivál hangulat. Amikor ott vagy az egyik kedvenc zenekord koncertjén az első sorok között és éppen a kedvenc számod szólsz miközben rágyújtasz egy marbolóra és belekortyolsz egy jéghideg soproniba.....Az egy életérzés. A fesztivál életérzés. Hiányzik. Az, hogy felkelek kiülök a teraszra a laptoppal benyomok egy jó kis Bob Marley vagy valami más nyugtató számot, megiszok egy kávét felhívom az Ákit és megbeszéljük, hogy mikor megyünk fel. Hiányzik. Az, hogy ott állok egy koncert közepén, szól valami szerelmes szám és átölelem és megcsókolom a lányt akit szeretek. :) Hiányzik az, hogy ott állok kezdeten az első sorban, hogy ott állok Everlast elött 1.5M-el. Az, hogy délben kelek és 5re érek haza legkorábban :) Hiányzik,hogy minden nap látok nap minimum 100 őrült ember akiken nevethetek mert az alkohol annyira befolyásolta az elméjüket. Hiányzik, hogy látom a Deák téren a szökőkútban fekvő fiatalokat akik így hűtik magukat. De jelen pillanatban Reni hiányzik jelenleg a legjobban... Akkor mi volt az utolsó bejegyzés óta ? Dolgoztam,fotóztam,szöveget írtam,részeg voltam és vágtam csirkét. Hőgutát kapott a kutyám,motoroztam és most felsorolok.
Zárásként egy Hiperkarma idézet

Szerelmes vagyok és mind belehalunk... :)


Na písz and love

jah és szeretem a nyarat!
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tyrone.blog.hu/api/trackback/id/tr103055817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása