egy nap!

2011.05.26. 19:37

Na helló!

Igen ahogy a címből is látjátok egy nap van hátra az ÁGFALVA Partyiig. Nagyon nagyon várom.  Főleg, hogy egész nap Renátával lehetek :) ma is vele voltam délután. Iszonyat jó volt! Annyira de annyira, hogy nem tudom leírni. Tényleg szeretem! Azok a gyönyörű kék szemek....Holnap pedig, VÉGE MINDENNEK!! Nagyon nagyon nagy party lesz az biztos :) Várom!! Amúgy 5öst kaptam ma töriből! Tök büszke vagyok magamra! Igazából most még rózsaszín takarás van az agyamon szóval nincs ihletem az íráshoz. Annyit tudok, hogy kééész vagyok erre a hétvégére. Holnap még egy utolsó doga a héten és END!! Aztán egy tökéletes hétvége. Vagyis akkor, ha szombaton a BARCELONA lesz az új BL bajnok! Remélem :)  

Na píísz 

És ne feledjétek : Nem az számít, hogy nyerünk vagy éppen vesztünk, még az se fontos, hogy jók vagyunk-e. Egyedül az számít, hogy játszunk-e.


A bejegyzés trackback címe:

https://tyrone.blog.hu/api/trackback/id/tr532935006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása