gondolkodás

2011.05.24. 16:21

Hellószia mindenki :D


Na akkor hogy is volt ma ? Először is irodalom négyes ( vegyes érzelmekkel,kéne az ötös) Aztán felnyomták az agyam elég szépen. Majd írtam egy kb. tökéletes történelem dolgozatot! Ezután haza. Most itthon vagyok. Fb. on egy értelmes vita, majd jött Győző(szomszédunk kb. ) és apumat kérdezte. Mondtam nincs, megmutattam neki amit keresett, aztán rákérdeztem nem kell-e neki kisegítő nyárra. Elkezdi, hogy ne kéne ? Nádfedelet nem akarsz kötni ? Mondom, hogyan ? Nagyjából elmagyarázta, mondom ez úgy tetszenek mennyit kapok ? 2500Ft/db kb. Mondom az nagyon jó. Megcsinálok 20at, hogy a 40 ezer. Kb. másfél óra alatt megvan az elején 2.5 körül de úgyis beletanulok. Nem tudom amúgy egy blogba miért írom le. Na mindegy. Akkor mi volt még ma ? Hát, ment a gecizés. Mi az,hogy úgy eszik a kajám, hogy nem kérdezik meg ? Meg nem is a kajáról van szó. Olyanokat tesz néhány ember amivel a tököm kivan már, de nagyon. Szóval én itt kedves vagyok mindenkivel és hátba támadnak kb. Hát jó. Ennyit érek. A lényeg, hogy pénteken kierezhetem a gőzt egypár sör, egy csodálatosabbnál is csodálatosabb lány és az igaz barátaim társaságában. Csak addig éljem túl ezt az egészet. Na jól van gyerekek 


Píísz és ne feledjétek : a South Parkban mindig tanulunk valamit :)

És utólag egy üde hír : A lány akibe szerelmes vagyok barnult :)


 

A bejegyzés trackback címe:

https://tyrone.blog.hu/api/trackback/id/tr22929116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása