Üdv mindenkinek! 

A nevem Nagy Olivér, soproni 16 éves lakos és szerelmes. Ezt büszkén kimerem jelenteni. De nem is picit. Egy csodálatos lányba, aki állítólag viszonozza is az érzéseimet. Na jó nem állítólag.  Egyszerűen mint a filmekben. Folyton rá gondolok, pillangók a gyomromban, nincs étvágyam, csak mosolyogni tudok. Amikor tegnap este hazajöttem anyum azt hitte részeg vagyok. Szituáció : Te ittas vagy ? Nem ! Szerelmes :) Szóval így nagyon nagyon nagyon elvették az eszemet. A tegnap estém egyszerűen maga volt a tökéletesség. Olyan jó volt vele lenni, átölelni, megcsókolni vagy csak simán nézni a gyönyörű kék szemeit.Megint túl nyálas vagyok, ez van ilyen a stílusom. De változni nem fogok! Három dolgot tudok jelen pillanatban : 1. Szeretem ezt a szőke kék szemű lányt. 2. Mindjárt lemegyek kajálni 3. Bitang jó nyaram lesz ha sikerül javítanom néhány tárgyból. ŐŐŐ asszem ennyi. Jah és, hogy Dalma szeret :D :D Most pedig megyek, bekapcsolok valami jó reggae-t előveszem a kémia könyvem és meghülyülök a sok ion közt! 
Egy bölcsesség amit nemrég hallottam és megfogott ! 20 alattiak : Túl fiatalok vagyunk ahhoz, hogy bármit is megbánjunk az életben. 


Na pííísz
 

A bejegyzés trackback címe:

https://tyrone.blog.hu/api/trackback/id/tr172923198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása