Irodalom

2011.06.01. 20:36

Helló!

Ma unatkoztam mivel minden órán csak jegy lezárás volt. Ezt alkottam : 

 

Csendben ülök, körülöttem semmi,

Kereshettek, nem találhat senki

Nincsen helyem, vagyok mindenhol

Ott lakom, hol a nyugalom honol

Egyszerre vagyok semmi és minden

Az vagyok, amit most látok itten

Ilyen a világban még egy nincsen

Mégis én meglátom mindenkiben

Csak keresni kéne és meg is van

Mint egy kicsi virág az aszfaltban

Olyan szó mellyel keresed nincsen

Amivel megtalálod: szerelem 

 

Remélem tetszetős. Kémia fizika 3. :D Büszke vagyok magamra. Mi volt még ? Ping-pong bajnokság kb. Akkor őő. Nyelvtant kéne tanulni, de rájöttem nem számít bele az év végi jegyembe még ha karót is írok. Egész nap hiány érzetem van. De nem tudok ellene semmit sem tenni. Na jól van megyek, tanulok egy picit, közbe Rockyt nézek és kapocs láncot fűzök. Na jóéjt mindenkinek

 

 

És ne feledjétek : A sort fintora, hogy akkor döbbensz rá, hogy valami fontos volt neked miután elvesztetted.

A bejegyzés trackback címe:

https://tyrone.blog.hu/api/trackback/id/tr612949841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása