Vers neki

2011.05.29. 15:30

Előre is bocsánatot kérek. Elcsúsztam a szótagszámokkal elég szépen.



Vers neki

 

 

Szőkeség, szeretem az illatát

Régen csókolhattam ekkora csodát

Arcát, ha bárhol meglátom

Első dolgom: karjaimba zárom

A pillanat, mikor nincs mellettem

Nem éreztem így gyötrelmet sosem

Nincs számomra párja-e világon

Ő érte harcolok,s megéri áldozatom

Ó szerelem ó gyötrelem

Miért kínzol eme lánnyal engem??

Nem tudok másra gondolni, csak arcára

Hogy fogok így tanulni a témazárókra??

Szeretem erre nincs más szó

Ha rágondolok, az a legszebb altató

 

 






 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Amúgy  a tegnap estéről annyit, hogy 3-1re nyert a Barcelona ezáltal BL győztesek lettek. Kell ennél több egy csodálatos estéhez ? Ráadás : mikor hazaértem a vers ihletője még fent volt és tudunk beszélgetni picit :)

   

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na csók a családnak

 

Amit ma ne feledjetek : Carpe Diem :)

 

 

 


 

A bejegyzés trackback címe:

https://tyrone.blog.hu/api/trackback/id/tr962941013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása